Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





BLOGG.SE KRÅNGLAR

Godmorgon alla kära, jag märker att blogg.se krånglar igen. Som sagt skrev ett inlägg igår som heter UNO, men det har inte kommit upp än. Mycket konstigt, eller jag ser det inte på denna dator jag är på. Ser ni det inlägget? Ser ni ens detta inlägg kanske jag också ska fråga? Hahah, men som sagt jag har det underbart hos min kära syster och snart ska jag till skolan inte lika underbart. Men senare måste jag även plugga när jag kommer hem, har två prov i morgon.. :( Någon som vill göra det istället för mig? :) Vad ska ni hitta på idag? Puss..

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: fanny

länkat dig nu :D säg till när du länkat :D

2011-05-09 @ 11:19:24
URL: http://whlm.blogg.se/
Postat av: Johanna

tack söta du!!



vilken fin bild!:) jag märkte oxå att blogg.se krånglade igår:/

2011-05-09 @ 13:13:09
URL: http://asiwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P