Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





BLOGGTIPS

» Variera inlägg. Ha olika inlägg, skriv inte om samma sak hela tiden utan ha en grundtanke eller hur man säger. Skriv om saker du själv blir lockad av, samma inlägg varje dag blir tråkigt. Ge tips på olika saker, skriv m roliga saker helt enkelt.
» Snygg bloggdesign. Jag tycker det är viktigt med en snygg design för då blir man mer lockad till en blogg. Inte så roligt att komma in till en blogg där allt ser tråkigt ut. Så design är viktigt tycker jag.
» Inga bildlösa inlägg. Lägg alltid ut bilder, det blir så mycket roligare att läsa! Tycker det är jättetråkigt att komma in på en blogg som har bildlösa inlägg hela vägen ner, lägg upp en bild som har med inlägget att göra eller bilder från dagen! Blir så mycket roligare att läsa då. :)

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: susanna foto-vardag'

Hej! Söt du är. Allt bra med dig?:)

2011-05-07 @ 21:42:54
URL: http://susannasays.blogg.se/
Postat av: Sabina

Du är söt! :)

2011-05-07 @ 22:03:05
URL: http://septembertjejens.blogg.se/
Postat av: Anonym gir

om hur högstadie livet var :)

2011-05-08 @ 18:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P