Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DAGENS PLANER

Min dag består av att plugga och vara med Sarahy. :) Snart ska vi ut en sväng, ska bara skala potatis till mamma ovh vänta på att hon kommer sedan ska jag träffa min babe. Äntligen någon jag kan umgås med, så mycket som händer på sista tiden, usch!  Kollade på project runway precis och Anthony eller hur det stavas.. Han vann, så jäkla gött för han är verkligen bra så han var värd det. :D Men hörs sen, puss puss.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P