Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DIRTY DANCER

Kom precis hem, provet gick skit. Då menar jag verkligen skit, ska göra om det på fredag och därför måste jag plugga mer än jag gjort innan. Fyfasen vad jag hatar hinduism, eller religion över huvudtaget. Vafan har det för nytta? Jaja, whatever.. Vill ha helg för då ska jag tillbringa min helg i syrrans lägenhet med Sarahy om hon får följa med. :) Hope so! Vad ska ni göra i helgen, några planer?

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Anonym

tackar:D

2011-05-18 @ 15:21:00
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Det är bra :)

2011-05-18 @ 17:23:52
URL: http://josefiiinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P