Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HATAR RUBRIKER

God morgon alla kära läsare, vaknade nyss och tog en dusch. Så skönt, ska tydligen vara 20-25 grader varmt idag. :D Det taggar vi på. :D Snart ska jag och pappa iväg för att handla lite mat sen ska jag nog städa mitt rumt och försöka möblera om det om jag lyckas, men det ska nog gå. :) Puss puss.

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Anonym

svar; tack desamma! :)

2011-05-31 @ 15:52:05
URL: http://emelielofquistt.blogg.se/
Postat av: Sabina

sv: Ja! :(



Finaste vädret idag!

2011-05-31 @ 21:00:23
URL: http://septembertjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P