Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HISSLISTA

» Piercing i tungan - det tycker jag är något av det snyggaste som finns. Lika mycket på tjejer som på killar, och det är inte bara för jag själv har det. Tyckte det långt innan jag skaffa det, riktigt hett är det !
» Louis Vuitton - detta märke är riktigt snygg! Älskar väskor som är LV, sjukt snyggt fast det är dock ganska dyrt. Men ibland är det nog värt de pengar man lägger ut om det inte handlar om tusenlappar på en väska då skiter jag i det. Stor hiss på det. :)
» Lady Million - den godaste parfymen som finns typ. Luktar fruktansvärt gott, den borde ni köpa tycker jag. Det är även en fin liten flaska. :D

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P