Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





KANSKE BÖRJAR BLI SJUK?

Godmorgon alla kära, sitter nu och väntar på tåget som tar mig till skolan. Inte långt kvar till studenten, känns underbart! Fast tråkigt, tror jag börjar bli sjuk. :( Hostar lite och mår illa. :( Inte roligt asså, vill ju inte vara sjuk på min student. Aja hörs lite senare, pusss !

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: ancheera

allt bra?:)

2011-05-31 @ 20:58:31
URL: http://ancheeranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P