Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





NEXT: PLUGGA

Nu ska jag sätta mig ner och plugga, har några uppgifter att göra. Måste även skriva ett arbete om Usama bin laden som jag ska redovisa på fredag.. Usch hatar att redovisa, men men har inget val. Funderar faktiskt på att göra som en liten film om det så dom får kolla på bilder och läsa själva så slipper jag stå och prata. Bra idé va? :D

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P