Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





NORGE

En bild från Norge när vi var och hämtade mamma.
Min dag har bestått av att vara med familjen och så, vi har grillat och haft roligt.
Imorgon är det skola. :(
Tråkigt som fan, orkar verkligen inte med det.
Resten av kvällen blir det nog att ta lungt kanske plugga lite.
Hörs senare, puss puss. :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P