Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





VAD JAG ÖNSKAR MIG

Tänkte visa något jag önskar mig till studenten som jag kan få och något jag önskar mig som jag själv måste fixa. :) Jag önskar mig först och främst iphone 3 en vit! Det vill jag verkligen ha och hoppas på att jag får det. Sen vill jag ha mycket pengar, smycken och även körkort. Önskar också jag kommer in på högskolan och att jag får en lägenhet så jag inte behöver pendla 16 mil. Vore skönt med en egen lägenhet. :) Hoppas på en bra framtid. Fast i student present är det iphone 3 jag vill ha, mycket snyggare än 4 & 5. :)

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh jag vill också ha en vit Iphone! Så snygg!

2011-05-27 @ 21:48:15
URL: http://septembertjejens.blogg.se/
Postat av: j'l

varför inte iphone4? :)

2011-05-27 @ 22:10:10
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P