Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





YOU DON'T KNOW WHAT YOU GOT UNTILL IT'S GONE.

Jag känner mig dum så otroligt dum och ensam.
Det finns inget vi längre, du gillar mig säger du men om det vore sant hade du inte gett upp hoppet.
Allt hänger inte på mig och jag kan inte vara den enda som försöker göra allt bra.
Men nu har du bestämt dig och jag tänker inte tjata.
Allt jag ville var att ha ett svar och jag fick det, kanske inte som förväntat men jag fick mitt svar.
I mitt sagoland tar du mig i hand igen, inga fler bråk och gråt - där är vi sams igen.
Men jag måste gå vidare för egen del, det var mitt egna fel
Borde gett mer, men det är lätt att va efterklok - lätt att se i backspegeln och skilja rätt från fel.
Måste bara släppa dig innan det växer mer.
Men i drömmen är det vi mot dom vi var lyckliga som vin och sång så jag strosar till en solnedgång
men när jag vaknar är det tomt inombords.
Vill bara somna om.
Hur ska jag gå egenom denna smärta helt ensam, hur ska jag klara dessa dagar utan att ha
någon som lyser upp dom?
Varför blev det så fel, vad kunde jag gjort bättre.
Känns som att inget kan bli som vanligt.
Jag är verkligen tom utan dig.
Jag är inte mig själv längre, vet inte ens vart jag hör hemma.
Förut var det hos dig, men nu är jag hemlös.



Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P