Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





FUCK SYSTEMET

Fyfan vad sur jag är nu, systemet är stängt idag på grund av att det är röd dag tydligen?! :s hade inte en jävla aning om det så nu blir det inget smultronvin för mig inte.. & ja jag är rätt sur för det, så nu vet jag inte vad jag ska dricka ikväll.. Palla dricka cider jämt, menn ska kanske få någon likör av syrran och henens kille, men den är la säkert äcklig.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P