Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HELLU

Godmorgon på er! Jag har precis duschat & nu ska jag ta och fixa mig lite snabbt, bara på med mascaran sen är det klart. Orkar faktiskt inte sminka mig så värst mycket mer. Men idag har jag bara en lektion sen ska jag handla lite åt mamma & efter det ska jag glida runt lite på stan. :) Får se vad som händer.. Men vi hörs senare! :) xoxo


Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: O L I V I A

sv: Okej, jag gör ett tidsinställt klockan 17.00 :)

2011-11-10 @ 10:48:14
URL: http://oliviaelvira.blogg.se/
Postat av: matilda

hur gör du för att få alla fina texter som t.ex. Godmorgon, i de här inlägget då, och jag älskar alla mina läsare? använder du någon sida eller? :D

2011-11-10 @ 16:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P