Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





STORA BLOGGAR JAG FÖLJER

Dennis.M är en blogg jag börjat läsa väldigt mycket på senaste tid & jag tycker den är intressant för han står verkligen för vad han säger och det är nog det jag gillar med honom. Han har mycket bilder i sin blogg och intressanta saker som han skriver..
Detta är en skitsnygg rosa blogg som man bara inte kan sluta läsa när man väl har börjat, finns så himla mycket bra med denna blogg. Det som lockar mig mest tror jag är nog att hon är så galen av sig denna tjej men ändå samtidigt lung. En grej jag & hon har gemensamt är att vi gillar leopard & rosa. :D
Nu till min absoluta favorit.. Jag kan erkänna jag har aldrig tidigare gillat Kissies blogg, men sen hon ändrades eller ah börja va "sig själv" så har jag verkligen fastnat för hennes blogg. Jag gillade inte när hon var elak och spydig.. Men nu jag älskar hennes blogg är inne flera ggr om dagen varje dag! Det är inte alltid intressant att läsa någon blogg som handla om ens vardag men Kissies blogg är nog den mest intressantaste, för hon har även små tävlingar. Inte för jag brukar vinna men jag deltar ändå! Något jag älskar med henne är hennes HÅR och fyfan vad jag vill ha det.. Helt sjukt vad hon passar i det..

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Isabell

Undra vem som fjäskar? :)

2011-12-22 @ 14:59:29
URL: http://nattstad.se/isabbell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P