Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DAGENS OUTFIT

Kör på en dagens outfit, är inte så bra på sånt men får väl ändå försöka.. Ogillar att ta kort på min kropp, blää! Aja detta har jag på mig iaf. :) En sak jag gillar eller två blir det mintt korshalsband & den görna tröjan frn Ginta Tricot, har typ fyra såna fast olika färger och längder på ärmarna.. Sköna tröjor som fan! :) Nu ska jag kila till skolan! Btw, skulle ju lägga upp sminkvideo men det är så sjukt segt med att ladda på den på videofyme så gör det så fort den har laddats klart.. :) Hörs senare, xoxo.

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: bella nyqvist

sv; ååh, tack snyggingen själv! ;)

och verkligen desamma!

2011-10-18 @ 09:50:47
URL: http://bellsiii.blogg.se/
Postat av: MALINPALIN.SE - [fotoblogg]

svar: åh, tack! :D

2011-10-18 @ 10:06:05
URL: http://malinpalin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P