Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DAGS ATT SOVA

Ne nu börjar jag bli trött och jag tror det är dags för mig att sova om jag ska vara ärlig, kl är dock  bara halv nio men men vad ska man göra när man är trött.. Har städat mycket idag så kanske är därför, sen har jag även tränat på min crosstrainer, så det känns i benen nu. :) Kommer nog somna fint, och imorgon är det skola.. Usch säger jag bara! Men godnatt & sov gott världens bästa bloggläsare!

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: Martina

Hej hej! Tittade förbi en sväng och tänkte lämna en kommentar ;D Riktigt fin blogg ^_^ Ha en bra söndag kväll!

2011-10-16 @ 22:14:01
URL: http://queenbee.blogg.se/
Postat av: astrid

lägg till mig på facebook så pratar vi lite om hur du vill att din header ska se ut! astrid askert @fb ;)

2011-10-16 @ 22:35:54
URL: http://askert.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E ♥

- Tack så jätte mkt!

Eh vaknade precis, klockan är halv 2 på natten.. somnade typ 9 eftersom jag är sjuk och har sovit hela dagen.. så kommer inte kunna somna om tror jag :/

Så därför svarar jag på denna kommentar nu :p



Hur mår du ?<3

2011-10-17 @ 01:59:01
URL: http://naattisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P