Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





EGNA SMYCKEN?

Funderar på att börja göra egna smycken och sedan sälja, vad säger ni? Jag vet ej än men får se lite längre fram, måste isf köpa in massa olika saker också.. Aja vi får se, snart ska jag städa mitt rum & sen plugga och om ens tund kommer no världens bästa vän på besök en snabbis. :love:

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P