Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





FIX

Nu ska jag fixa mig och sedan dra iväg till skolan, min dag börjar meed ett svenska prov.. Inte kul, inte! Sen har jag samhäll och då är jag klar för dagen, ska hem och plugga matte också idag. Måste hinna ikapp eftersom jag ligger efter. Huhu! Btw, här har ni en länk till en jättebra blogg, länkar henne eftersom hon gillade min blogg på facebook. :) Gullig tjej, klicka HÄR för att komma till hennes blogg! xoxo

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: astrid

svar: jag har lite ideer, men om du skulle kunna vänta så kanske jag kan fixa en ganska snygga header till dig? ;)

2011-10-14 @ 08:33:37
URL: http://askert.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

tusen tack :D

2011-10-15 @ 03:20:56
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P