Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HATAR ATT DET GÅR SEGT

Håller ju på att ladda upp videon som jag filma med vad jag använder för smink och hur jag tar på det men det går så sjukt segt så det inte är sant! Har kanske gått en timma och bara kommer 27%.. Inte okej, videofyme borde bli bättre med det men annars HISSAR jag den sidan massor! :) Videon kommer upp så fort den är klar. :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Sophie

SV; Varsågod! Haft en bra dag hittills då? :)

2011-10-19 @ 17:08:36
URL: http://pyst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P