Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





JAG HAR MYCKET KÄRLEK ATT GE

Jag är lyckligast i världen med er två i mitt liv, inte bara er utan även fler men ni har det där lilla extra! Ni är dom bästa killarna som finns på jorden, så mycket som ni finns för mig & som ni stöttar mig är obeskrivligt.. Jag vet inte hur jag ska tacka er men jag vill veta att jag älskar er med hela mitt hjärta! Att ni kan sprida sån glädje hur dåligt man än mår.. Speciellt du Anes för dig träffar jag lite oftare, önskar jag kunde träffa dig med Kevin men eftersom du bor flera mil från mig är det inte lika lätt, men ändå har du ett hjärta av guld och kollar alltid hur jag mår.. Snart ett år sedan jag började snacka med dig och jag ångrar inte en sekund, ångrar inget jag sagt till dig..
Jag minns så väl när vi träffades och firade nyår ihop, det var en underbar dag och det bästa av allt när man fick höra ditt skratt.. Hahah jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta så roligt det lät, men sen dess har du varit en äkta vän.. :love:
Anes för att kunna beskriva dig mer ord behöver jag nog hur lång tid på mig som helst för du en perfekt vän! Du är så roligt och så himla dum tror aldrig jag träffat dummare människa men det är just därför du är speciell.. & att du kan få en människa att må så bra på bara några få sekunder är obeskrivligt. Finns nog ingen bättre i världe än dig! :love:
Boys, det borde finnas fler som er, men jag kan bara tacka gud att jag har er i mitt liv.. Jag älskar er!

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Felicia

Nu är veckansblogg utsedd på min blogg, kolla om det blev du! :)

2011-10-03 @ 17:02:55
URL: http://feliciastid.blogg.se/
Postat av: bella

hur mår du idag? :D

2011-10-03 @ 18:55:04
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P