Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





KILAR MOT SYRRAN

Blir inget mer bloggande idag, sorry men ska faktiskt iväg med syrran och hennes kille hem till dom eftersom imorgon ska vi iväg och shoppa lite kanske. Så ska sova hos dom ikväll så jag slipper åka fram och tillbaka! :) Så kanske slänger in något inlägg imorgon. :) xoxo


Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P