Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





NÅGOT AV DETTA

» I vinter när jag åker till USA så ska jag komma hem med en av dessa saker iaf, skulle inte bli fel med allt fast det kommer jag nog inte ha råd med, men en sak från denna lista ska helt klart med hem. Vill ha så mycket mer, men detta fick hamna på minn "vill ha - lista". Längtar som in i bomben tills jag kan åka, blir förmodligen runt nyår vi åker. TAGGA!

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Julia ^^

sv: okej vad bra! :)

2011-10-14 @ 18:31:41
URL: http://vackrare.webblogg.se/
Postat av: evelina

köp victoria secret underkläder! Det finns ju bara i usa! ;)

2011-10-14 @ 18:33:05
URL: http://evelinamoniqe.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P