Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





TATUERA IGEN KANSKE?

Vill och funderar faktiskt på att tatuera in denna text på nacken typ, ska kolla med en kompis om han kan och vad det kommer kosta.. Gillat stilen, och själva grejen med "angel" så ja vi får se. :D Vad tycker ni?

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Denise♥

fin design du har på bloggen! :)

2011-10-26 @ 22:34:10
URL: http://www.niiisan.myshowroom.se
Postat av: hanna

vad heter typsnittet på den texten? Skulle vara jättegullig om du svarade! :)

2012-05-24 @ 20:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P