Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





50CENT!

28 Oktober kommer 50cent till Sverige och jag och några funderar starkt på att åka dit, eller ah vi ska nog faktiskt glra det.. Biljetten är asbillig från 380 - 640/1140 kr, beror på om man ska ha VIP eller VVIP. :) Men men, det är värt det och det blir nog att beställa biljett på fredag när man fått lön.. & på lördag börjar jag med min nya diet och den ska jag dela med mig på min blogg! :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: MAJA

jag tycker du ska beställa en biljett! :D

2011-09-29 @ 11:18:07
URL: http://mturesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P