Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DEL 4 - FRÅGESTUNDEN

USA / Canada – USA helt klart.
Mac book / Iphone –
hmm svårt, tar båda kan ej välja.
Sommar / Vinter –
Sommar utan tvekan.
True Talent / Idol –
True Talent
The Vampire Diaries / Pretty Little Liars –
The Vampire Diaries, har bra sett ett avsnitt av pretty little liars.
Lady Gaga / Britney Spears – Vet inte faktiskt.
Justin Bieber / Jonas Brothers –
Ingen heheh.
Sött / Surt – Båda!

mjölk / vatten? – Vatten.
hund / katt? –
Hund.
tv / dator? –
Dator.
gitarr / piano? –
Gitarr.
blå / röd?
Röd.
converse / uggs? -
Uggs
systemkamera / "vanlig" kamera? –
Både faktiskt..

 

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P