Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





FIXAR RUMMET

Blev precis klar med rummet, inte helt färdig men med att ta ut tv:n och byrån som tv:n var på.. Allt skulle bort för där var jag har tv:n ska jag ha ett kläddstativ istället :) Även rummet känns mycket större nu, ska även ta bort alla filmer i den svarta hyllan jag har, ska ge dom till pappa. :) Här får ni före & efter bild. :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! jag tänkte tipsa dig om en super bra sida som ger ut gratis domän det vill säga att du kan ändra ditt bloggnamn från att sluta med blogg.se till bara .se istället det ända du behöver göra är att samla ihop en viss summa med poäng hur du gör det kan du läsa mer om på deras sida Länk: http://www.gratisdoman.se/Register.asp?r=2896

2011-09-18 @ 14:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P