Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





FUCK

Skulle faktiskt vilja ha en Iphone 4 vit, förut ville jag ha 3gs men som sagt den har försvunnit/ska försvinna.. Alla har 4:an därför det inte är lika roligt men ändå är jag väldigt sugen på den. Kommer aldrig få den av mina föräldrar så antingen får jag köpa den själv men jag har inte råd. Får la vänta tills den tappat i värde men då är mobilen "ute" fast det spelar inte mig någon roll.. Så ah jag får se i framtiden. :) Nu ska jag städa mitt rum och sen ska jag få en present av mamma sa hon, dom är och handlar. :) Hörs sen, xoxo.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P