Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





FY

Godmorgo kära läsare! Fyfan vad jag är trött, helt sjukt och det är så mörkt ute känns som vinter bara att det inte finns någon snö men det kommer ju också snart. :( Hatar verkligen såna här dagar då man verkligen bara vill ligga kvar i sängen..Usch! Men jag måste still skolan, ska iväg och ha prov.. Det är ju himla kul eller hur? Njeee!
Men men, imorgon sdka jag börja på min nya diet, LCHF och den kommer jag även ha med på bloggen. Kommer skriva vad jag äter, mängden och allt, vad jag gör för att röra på mig och sånt så följ mig gärna då eftersom många har velat ha tips på att gå ner i vikt. Men vi hörs sen. xoxo


Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: summer

Vill du få fler bloggläsare? Jag har världens bästa tips till dig, kolla längst upp i mitt senaste inlägg, lycka till!

2011-09-30 @ 11:06:25
URL: http://summerse.blogg.se/
Postat av: MAJA

du är så söt! :D:D

2011-09-30 @ 12:59:48
URL: http://mturesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P