Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





GIRLS

Sitter här med kusin Melissa och kollar på halv åtta hos mig, skit roligt och det är en tvärskön kvinna med och hennes skratt är så sjukt glädjespridande. :D Hihihi, vi kom nyss hem för vi träffade en annan tjej som heter Melissa.. My two girls. :love:  Men men, det blir inget mer inlägg för ikväll. xoxo

Kommentera ♥ [4]




Kommentarer
Postat av: Melissa nr1

hehe du kunde inte tagit en finare bild....?

2011-09-19 @ 19:47:06
Postat av: Melissa!

Aaaww babe så kul och träffa dig, volim te!! <3

2011-09-19 @ 19:51:06
Postat av: EemmaaJaansoon

GUUUD vilken fin design!? :o

Lust att hjälpa mig ? Behöver verkligen verkligen hjälp!?! :o

KRAM<3

2011-09-19 @ 20:58:20
URL: http://ejaansoon.blogg.se/
Postat av: EemmaaJaansoon

SV: okej vem gjorde din?

hehe är verkligen i behov av en ny design, letar som en galning efter nån som gör snygga designer Gratis.. (a'

2011-09-20 @ 07:51:10
URL: http://ejaansoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P