Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





GODMORGON

Godmorgon alla, sitter här nyduschad och ska snart börja fixa mig för skolan. Har bara en lektion idag, matte... Fyfan det är sjukt svårt och jag ligger efter med massor, därför jag ska plugga massor i helgen. :( Vad som händer mer idag är väl inget speciellt förutom att jag ska gosa med Bruno när jag kommer hem, just nu är jag i syrrans lägenhet, har sovit där inatt medan hon sov hemma hos oss.. :) Men vi hörs sen när jag kommer hem, xoxo!

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

med mig äre super! nästintill ialllfall, själv då :)?

2011-09-08 @ 10:44:40
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P