Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





GRATIS DOMÄN?

Vill du ha en gratis domän som brukar kosta en hel del annars? Exempelvis att din blogg slutar med .se istället för blogg.se och liknande. Jo då ska du klicka på bilden och bli medlem och sedan samla poäng för att få din domän.. :) Det är en grymt bra sida måste jag erkänna, lätt att samla poäng och roligt. :) Gör som jag och bli medlem!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P