Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HATAR RUBRIKER

Hej alla kära bloggläsare! Vaknade för en stund sen och hoppade in i duschen nu ska jag fixa mig och sen kanske jag kilar till Göteborg. Får se hur det blir. Planerade att åka igår men då kom det något emellan så jag kunde inte. Men jag bloggar mer sen om jag inte åker. :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P