Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HIHIHI

Gick in på min weheartit.com sida, är medlem där och ska lägga upp mina favoritbilder jag fotograferat och än så länge är det 4 st upp.. Men det finns en som 181 har gillat eller ah, gillar man en bild trycker man på hjärtat som finns på bilden och då gilar man bilden typ, sen står det ju "Hearted by 181" så det är så många som gillar min bild.. Blir ju super glad! :D

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P