Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HUR SÖT ÄR HON INTE?

Som sagt skulle få en till present av Sarahy & så fick jag detta.. Hon vet hur mycket jag ville ha sourz så köpte hon det till mig. Fyfan hon vet verkligen vad jag önskar mig och vad jag gillar.. Så jävla söt är hon. Älskar henne massor & inte för hon köpte detta utan för hon är en äkta vän och finns i alla lägen! :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; inte så mycket.. hos dig då?

hur gör du dom där "stjärnorna" btw, (som på bilden)

2011-09-07 @ 11:29:42
URL: http://emelielofquistt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P