Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





NAGLAR

Här har ni en bild på mina nya naglar, tog en helfärgad och så valde jag rosa. Kunde inte ha något annat svårt att förklara varför men jag blev nöjd me rosa, och det blev runda naglar ist för fyrkantiga, för dom fick inte göra runda. Va ju som sagt nagelmodell igår därför dom hade vissa regler. :) Men jag är super nöjd iaf, vad tycker ni? :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P