Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SLEEP TIGHT

Nu ska jag gå och sova, är trött eller ah ska inte sova tror jag inte eftersom Sarahy vill att vi ska dygna vilket innebär att man inte sover något på natten utan under dagen men jag får se om jag klarar av det. Jag är ingen nattmänniska, jag älskar att sova, tror inte det finns något bättre. Men ska iaf försöka och ser hur länge jag klarar av det. Hörs senare om jag inte somnat annars i morgon. xoxo


Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: EemmaaJaansoon

SV: hej

ja det vore skitsnällt om du kunde hjälpa mig!?!

Du kan egentligen göra precis hur du vill..

Men jag tycker om det här med att bilderna är skuggade baktill o så..

Ifall du vill får du gärna skicka några du gjort så jag får se hur dom ser ut så kan jag ju se sen hur jag vill ha min?

Maila mig gärna: [email protected]

KRAM! <3

2011-09-22 @ 23:34:29
URL: http://ejaansoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P