Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SORRY

Ber verkligen om ursäkt för jag varit så dålig p åatt blogga denna vecka, ser at ni ändå läser min blogg men det kan ju inte vara så kul när jag knappt bloggar och fall jag gör det så är det bara ointressanna saker. Ska förbättra mig under helgenn det lovar jag er. :) Men nu ska jag sminka mig och sedan dra vidare till skolan där jag har en lektion. :) Hörs sen, xoxo.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: f e l i c i a | fubzie

SV: Tack Dajana! :)<3

2011-09-15 @ 11:11:05
URL: http://fubzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P