Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SÖT BILD?

[ Gud vad jag minns denna stund ]
Godmorgon kära blogg läsare, har precis duschat och nu håller jag på och fixar mig och packar. Ska som sagt sova hos syrran denna vecka så jag slipper vakna tidigt om dagarna. :) Skönt att ha en syster som bor närmare skolan än jag. Men men vi får höras mer under dagen om jag har något vettigt att säga. xoxo

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

jag sitter i skolan, vad gör du själv då :)??

2011-09-12 @ 13:00:45
URL: http://josefineandersson.se
Postat av: f e l i c i a | fubzie

Åååh, vem saknar inte alla stunder från när man var liten? Längtar så starkt tillbaka!

2011-09-14 @ 17:45:42
URL: http://fubzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P