Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SVAR PÅ TAL

Hej Emma!  Ja denna person är specill och det som har hänt är ganska komplicerat.. :( Vi gled isär och tappade kontakten mer och mer efter 5-6 års vänskap. En som var min bästavän.. Vill nog inte sjunka så lågt och skriva allt som hänt här på bloggen och det spelar egentligen ingen roll längre för nu är det som det är & jag tror inte vi blir vänner igen, det känns inte så iaf. Känns som om hon inte behöver mig och jag kan inte göra något åt det. Det är synd att det ska bli så men vissa saker kan man inte lösa (?!) Hur det blir senare vet jag inte, får helt enkelt vänta och se..

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Neha

Naaw så söt bild:D Och ja, minnen är bland det bästa man har, om minnena är bra vill säga

2011-09-24 @ 17:46:06
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P