Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





3 SAKER JAG HATAR

  • Spindlar - det är nog det värsta jag vet! :s Är så galet rädd för dom & dessutom är dom sjukt vidriga så det bara skriker om det.. Äckligt när dom kryper runt och ännu  värre när dom är sådär sjukt snabba! :(
  • Folk som ljuger - förstår inte varför folk orkar ljuga så mycket som dom gör! Eller när dom överdriver om minsta lilla och försöker hitta saker hos andra dom ska påpeka. Man bara hallååååå, kolla dig själv i spegeln ingen är perfekt!
  • Att vänta på något man vill ha - det är så sjukt jobbigt när man beställt något och när man ska vänta i 100 år på att få hem den saken.. Finns nog inget värre, men jag älskar känslan man får när man fått sina grejer :D

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: evelina

sv; Tack så sjukt mycket! :D

2012-04-05 @ 19:45:16
URL: http://aavelina.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Det blev den sista men det kanske du ser. ^^

2012-04-05 @ 20:12:28
URL: http://cjssong.se
Postat av: Cajsa

Händer en kväll som denna då?

2012-04-05 @ 20:25:07
URL: http://cjssong.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P