Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





AOUCH

Imorgon ska jag till en läkare, har tydligen fått någon fuktinflammation i öronen som gör ont, kliar och det irriterar mig som fan! :( Så hoppas dom ger mig något som gör så det försvinner, annars kommer jag få panik..
Aja, nu ska jag ringa elgiganten angående en mobil som jag kanske ska köpa som jag & pappa pratade om igår :) Han hjälper nog mig med pengarna ! :D

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar; Jo men visst! :) Länkar dig 21,00 ikv på bloggen.

2012-04-03 @ 10:41:50
URL: http://saawurdyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P