Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





COPCATS = BRIST PÅ EGEN FANTASI

Som alla vet så la jag upp ett kollaget med unerkläder från Gina Tricot för några dagar sedan?
Gick nyss in på en tjejs blogg som tidigare har kopierat det mesta gällande min blogg ang. design!
& så hitta jag nu att hon gjort elle kollaget med underkläder från Gina precis som JAG gjort, man ser ju verkligen hur hon kopierar & det värsta är att hon kopierar nästan texten också :s
Vadå har du brist på fantasi eller? Jag vet att du läser min blogg så det kan du inte komma med att du inte gör, för jag VET att du GÖR det.
Snälla skaffa dig egen fantasi, visst man blir inspirerad av andras bloggar & det blir du av min JA, men man behöve väl inte kopiera inläggen nästan helt rakt av?!
Dessutom har du ju till och med baxat hela din fucking design av Cassandra som lägger ner tid på det hon gör så kommer det ett fuckface som gör exakt samma?!
Usch, HATAR copycats.
Stackars människa som har en blogg som inte är ens från hennes egna tankar utan från andras, PINSAMT ju!
& ja jag bryr mig om sånt här eftersom jag lägger ner massa tid på min blogg & så inläggen ska bli roligare att läsa och en bättre blogg & såklart så ska det ju komma antingen snorungar, fjortisar eller idioter med brist på fantasi och kopiera det man gör.
Äsch, ska inte skriva mer har redan skrivit massor..

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: Alicia.

Håller med! tycker man borde fråga om man ska ta någonting från någons blogg!

2012-04-24 @ 20:33:35
URL: http://duvetaliciaa.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tyckte hon borde fråga först:P

2012-04-24 @ 22:02:06
URL: http://joseefiiinee.blogg.se/
Postat av: Ying ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Kitiwara

Åh ja vet hur det är. En tjej skrev av mitt inlägg, exakt likadant bara att hon hade en annan bild. -.-

2012-04-25 @ 07:11:33
URL: http://twoasiians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P