Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DAJANA DISSAR

Ogillar verkligen Justin Biebers nya låt som heter boyfriend asså jag tycker inte det är hans "stil" med tanken på alla andra låtar han gjort. Jag är inget stort fan av han, är inte så att jag sitter hemma och lyssnar på honom men vissa låtar är bra faktiskt. Fast denna var inget vidare, jag tycker det låter som Darin i låten & honom AVSKYR jag :o Vad tycker ni om Justin's nya låt?

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Maria - Min väg till fotograf

ÄLSKAR DEN!!

2012-04-26 @ 17:17:29
URL: http://barfotaflickan.blogg.se/
Postat av: Josefin

ÄLSKAR :D

2012-04-28 @ 12:38:24
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P