Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DAJANARAMIC@INSTAGRAM

Nu har jag gjort som dom flesta andra & det är att skaffa instagram :) Så ni som följer med er kommer jag följa om ni vill. Jag heter dajanaramic där så när ni lagt till mig så säg bara vad ni heter så kommer jag lägga till er med. Dessutom vill jag gärna ha tips appar som är bra och roliga :)

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: anonym

Blogg appen är bra ifall du ska mobilblogga! :)

2012-04-13 @ 19:55:27
Postat av: Linn

Tack för tipsen!

2012-04-14 @ 11:24:33
URL: http://linnih.blogg.se/
Postat av: Amanda

HUr får du så att det är typ en "header" på inläggen ? Skit najs ju ! Love it ! :D

2012-04-21 @ 21:28:33
URL: http://aamandajoohanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P