Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DÅLIG DAG

Har verkligen haft en dålig dag idag, har varit grinig som fan och dampat här hemma som en galning! Så om jag verkar otrevlig mot er mina läsare ber jag om ursäkt men jag får såna här dagar. Och NEJ jag har inte mens, så fråga inte det tack! Nu ska jag lyssna på musik och packa och försöka lugna ner mig på något sätt..

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P