Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HÖGSKOLA

ÄNTLIGEN! Som ni vet sökte jag ju högskola/universitet 15:e mars & då var det något som var fel så dom var tvugna att ta bort hela mitt konto så nu var jag tvungen att göra ett nytt och nu har jag äntligen sökt! Fast nackdelen är ju dock att jag sökt lite efter alla andra nu och kanske har mindre chans att komma in. :( Men men, hoppas detta löser sig af! Har redan kollat lägenhet & allt fall jag kommer in, har ju sökt 10 stycken grejer så hoppas jag kommer in på någon av dom. :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Dino f

De blir ju inte mindre chans att komma in för att du söker senare? Hah

2012-04-02 @ 11:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P