Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





KALLA FAKTA

Kollade nyss på kalla fakta där det handlade om en killes död då han körde mc och blev jagad av polisen. Vet inte om någon av er såg? Men jag tycker att polisen har gjort fel och har något med hans död att göra eftersom ingen polis får köra i 245km/h utan blåljus på & det gjorde ju dom i detta fall.. Tycker poliserna är lite idiotiska som påstår att dom inte gjort något fel, men men sammhället i dagens läge blir ju bara värre och värre! Fattar inte vad som händer längre med världen.. Ni som såg denna dokumentär, vad är eran åsikt?

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Daniella Book

Jag såg det! Och det satt ju en tjej bakom mcn, och det var min syrras kompis! hon överlevde med bara ett sår på hakan, helt otroligt! Och ja, polisen gjorde grymt fel!:O

2012-04-21 @ 15:18:17
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P