Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





LAGA MAT

Jag och min bebis har precis varit och handlat lite mat och ska strax börja laga lite spagetti & köttfärssås :) Dock är det inte jag som gör jobbet för jag kan inte sånt. hahaah, btw sorry för dålig uppdatering men har varit social och imorgon ska jag hem! Har dessutom fått mina solbrillor fast ska hämta ut dom imorgon :D :D Wiiiie! Väntar bara på resten nu :) Hörs sen xoxo

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P