Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





LÄNKBYTE x2

Kör på ett länkbyte med en superfin tjej som driver en jättebra blogg.
Följer de en hel del & hon har mycket intressanta inlägg :)
Klicka bara på bilden för att komma direkt till hennes fina blogg!
Kör på ännu ett länkbyte med en annan superfin tjej.
Har inte läst hennes blogg så länge men det lilla jag kollat igenom så tycker jag verkligen hon har intressant blogg :)
Här klickar ni också på bilden för att komma till hennes blogg!


Vill du också göra ett länkbyte? ;)
Skriv då en kommentar så kommer jag kolla din blogg och se om den är tillräckligt intressant & om du har en fin design.
Om jag inte svarar på din kommentar angående länkbyte betyder det att jag inte är intresserad.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P