Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SLEEP TIGHT



Kom precis hem efter en trevlig kväll hos grannen med ett härligt gäng pojkar där vi suttit och ätit mat, druckit massa alkohol, rökt vattenpipa & även spelat spel och snackat en hel del. Kul att man lär känna nytt folk, och får nya kompisar. Blir nog att åka upp till Stockholm på konsert med dom 12 maj, så det ser jag fram emot. :) Men nu ska jag sova så hörs vi imorgon. Har inte haft tid att blogga eftersom jag varit i örebro och shoppat lite och sprungit runt i affärer & sen va vi hos grannen. Kom hem precis  :) xoxo

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Anonym

blogving byte?

min blogg är

http://ghgumman.blogg.se/

2012-05-01 @ 09:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P